Slačka Stanislav

Technológie informačnej spoločnosti ponúkajú spôsob ,aby učitelia menej učili a žiaci viac pochopili.

Úvodná stránka - 3D Grafika-3D Tlač - Blender

Blender

  1. Užívateľské prostredie
  2. Manipulácia s objektami
  3. Manipulácia viacerých objektov
  4. Pokročiá transformácia, zmena ťažiska
  5. Pole objektov a Edit mode
  6. Edit poly modelovanie,stolička
  7. Selekcia v edit mode,edge loops
  8. Funkcie na úpravu podobjektov
  9. Základy SubD modelingu
  10. Základy SubD modelingu II
  11. Základy SubD modelingu III
  12. Základy práce s krivkami I
  13. Základy práce s krivkami II
  14. Základy materiálov a projekcie textúr
  15. Transformácie textúr, Alpha maska
  16. Materiály-zrkadlo, zdrsnený kov, sklo,matné sklo
  17. Dodatok k materiálom
  18. Základné typy svetiel
  19. Úvod do pokročilých osvetľovacích metód
  20. Úvod do UV mapovania
  21. Úvod do texture Paint
  22. BUMP(Normal),Displacement
  23. Úvod do simulácie
  24. Základy animácie 1
  25. Základy animácie 2
  26. Základy animácie 3
  27. Základy animácie-addendum
  28. Organizácia scény
  29. Tvorba mozaiky
  30. Okno
  31. Úvod do GPU renderingu a Cycles
  32. Tvorba materiálov-Cycles
  33. Cycles-korektný displacement a normal mapping
  • Životopis
  • Programovanie
  • Spätná väzba
  • Prednášky - odkazy
  • Školské dotazníky prieskumy, ankety
  • Testy v Moodle
  • Testy, programy pre vyučovacie predmety
  • Dokumenty v Google Docs
  • Tablety-aplikácie
  • 3D Grafika-3D Tlač
    • Blender
  • Ankety prieskumy
  • Kniha návštev
  • Napíšte mi
  • Novinky
  • Blog

Kontakt

Mgr.Stanislav Slačka

facebook.com/stanslacka

stanislavslacka@gmail.com


Úvodná stránka | Tlač | Mapa stránok | RSS

Tvorba web stránok zdarmaWebnode
 
Táto stránka bola vytvorená službou Webnode
Aj Vy môžete mať pôsobivú webstránku zdarma!
Vyskúšajte to!