Blender
- Užívateľské prostredie
- Manipulácia s objektami
- Manipulácia viacerých objektov
- Pokročiá transformácia, zmena ťažiska
- Pole objektov a Edit mode
- Edit poly modelovanie,stolička
- Selekcia v edit mode,edge loops
- Funkcie na úpravu podobjektov
- Základy SubD modelingu
- Základy SubD modelingu II
- Základy SubD modelingu III
- Základy práce s krivkami I
- Základy práce s krivkami II
- Základy materiálov a projekcie textúr
- Transformácie textúr, Alpha maska
- Materiály-zrkadlo, zdrsnený kov, sklo,matné sklo
- Dodatok k materiálom
- Základné typy svetiel
- Úvod do pokročilých osvetľovacích metód
- Úvod do UV mapovania
- Úvod do texture Paint
- BUMP(Normal),Displacement
- Úvod do simulácie
- Základy animácie 1
- Základy animácie 2
- Základy animácie 3
- Základy animácie-addendum
- Organizácia scény
- Tvorba mozaiky
- Okno
- Úvod do GPU renderingu a Cycles
- Tvorba materiálov-Cycles
- Cycles-korektný displacement a normal mapping